Tootsee clear aligners

Tootsee is producent van clear aligners. Dit zijn onzichtbare beugels die helpen bij het rechtzetten van je tanden. Tootsee biedt deze dienst geheel online aan: van het maken van de eerste gebitsafdrukken tot de afronding van de behandeling. Aangezien dit hele proces online plaatsvindt, heeft Tootsee ons gevraagd om hiervoor samen met hen een goede applicatie te ontwikkelen. Hierbij zijn we gestart met het opzetten van een landingspagina, waarmee Tootsee de klanten alvast kon informeren.

intro_detail

Razendsnel doorontwikkelen

Wanneer een klant een traject met ons start, kijken we verder dan slechts het uitvoeren van de eerste stap in het proces. We denken vooruit en zetten alles klaar om de applicatie of het platform in razendsnel tempo door te kunnen ontwikkelen. We doorlopen voortdurend parallelle processen van enerzijds het opleveren van een nieuwe release en anderzijds het voorbereiden van de volgende stap(pen). Deze werkwijze stelt ons in staat om bij elke release nieuwe, waardevolle functionaliteiten toe te voegen.

Ook voor onze klant Tootsee werken wij op deze manier. Bij het ontwikkelen van de landingspagina is direct rekening gehouden met de complete projectwebsite, zoals die later in het proces gecreëerd werd. De infrastructuur is klaargezet om in razendsnel tempo te kunnen doorontwikkelen. En dat hebben we met Tootsee ook gedaan.

Inmiddels kunnen klanten producten bestellen in de webshop, hebben zij een eigen account omgeving voor het indienen van de benodigde info en inzien van de voortgang en kan Tootsee in de backend de klanten beheren en alle info inzien en beoordelen.

Beheerbaar CMS en andere gebruikte technieken

Centraal bij deze klantcase stond het maken van een website die toekomstbestendig is en aansluit bij de groei van Tootsee. Wij zijn dan ook eerst in gesprek gegaan, om te bepalen wat de wensen van Tootsee zijn voor de toekomst. Hiermee zetten we de basis-architectuur van het platform op, waarbij direct rekening werd gehouden met de gehele applicatie zoals die in de toekomst moest zijn.

Onderdelen van de website

De bovenstaande technieken staan aan de basis van de verschillende onderdelen waaruit de website is opgebouwd, namelijk:

Binnen deze verschillende systemen proberen we zoveel mogelijk processen te automatiseren. Denk hierbij aan het automatisch klaarzetten van een bepaald aantal e-consulten op basis van de behandelduur. En ook het automatisch afvinken van stappen in het proces, zodat de klant de voortgang kan inzien, is geautomatiseerd. Net als het versturen van berichten naar klanten en externe systemen.